חדשות

בין קורבנות הפיגוע בנווה יעקב: עובדת "הדסה", נטלי זיסקין ז"ל

זיסקין, עובדת הדסה הר הצופים זה 20 שנה, ובעלה אליהו מצאו את מותם בפיגוע כאשר יצאו לרחוב להגיש עזרה לפצועים | הנהלת בית החולים: "מרכינים ראש בשעה קשה זו"

נטלי זיסקין ובעלה אליהו ז"ל. יצאו להגיש עזרה לפצועים ונורו למוות. צילום: דוברות הדסה

נטלי זיסקין ז"ל, עובדת בית החולים הדסה הר הצופים, היא מקורבנות הפיגוע הרצחני שאירע בנווה יעקב בירושלים ביום שישי וגבה את מותם של שבעה בני אדם.

זיסקין ובעלה אליהו, שמצא את מותו בפיגוע, פונו מהזירה על ידי מד"א. מותה נקבע עם הגיעה לבית החולים.

מטעם בית החולים נמסר כי נטלי זיסקין בת ה-46 עבדה עד ליום שישי, במשך 20 שנה, כמחלקת אוכל בבית החולים הדסה הר הצופים. במסגרת עבודתה פגשה מטופלים רבים, דאגה להם לאוכל חם ונהנתה להקשיב לסיפוריהם ולשאול לשלומם.

״נטלי עלתה לארץ עם ההורים ואחותה בשנות ה-90, ומאז ועד היום היתה מטפלת בשני ההורים באהבה, מסביב לשעון," סיפרה אלה סאקוביץ׳, דודתה של נטלי, גם היא עובדת "הדסה", שהגיעה לבית החולים כדי לזהות את נטלי ז"ל. "היא כל כך אהבה את עבודתה, תמיד עם חיוך, תמיד עם רצון לתת ולהעניק למאושפזים במחלקות. נפגשנו הרבה במשמרות ותמיד ראיתי אותה מרוצה ושמחה. היא הרגישה כאן טוב, שהיא יכולה לתת מעצמה.

"לפני שנתיים התחתנה עם אליהו לאחר כמה שנות חברות. ביום שישי, כמו תמיד, היא סיימה משמרת בהדסה הר הצופים ולאחר חלוקת ארוחת הערב למטופלים היא נסעה לביתו של חמה, אביו של אלי. כשהיו באמצע ארוחת השבת, הם שמעו את היריות. היא ובעלה רצו להגיש עזרה וירדו מהבית כדי לטפל בפצועים, ואז ירו בשניהם. ככה נגמרו חיים שלמים. אנחנו שבורים, לא מאמינים שזה קרה לנו״.

מנכ״ל המרכז הרפואי הדסה, פרופ׳ יורם וייס, אמר: ״עובדי הדסה כולם מרכינים ראשם בשעה קשה זו, מבכים את לכתם של נטלי היקרה ובעלה אליהו. נטלי היתה חלק ממשפחה גדולה, משפחת 'הדסה', עובדת ותיקה ומוכרת בבית החולים. כל מי שעבד לצידה מספר על אישה חמה, מלאת אכפתיות ורצון להיטיב עם המטופלים אותם פגשה מדי יום ולכן לא הופתעו חבריה לעבודה כששמעו שמיהרה להגיש עזרה לפצועים אמש.

"צוות המרכז הרפואי הדסה מבקש לנחם את המשפחה על אובדנה הקשה ועוטף אותה בשעותיה הקשות. נטלי ואליהו בעלה, יהי זכרם ברוך״.

נושאים קשורים:  נטלי זיסקין,  פיגוע,  חדשות,  המרכז הרפואי "הדסה"
תגובות
31.05.2023, 08:08

לא ברור מדוע תדירות התקלות גבוהה